COKOLADNA PITA

Da li ste znali da je naziv za drvo na kojem raste kakao Theobroma cacao, što znači „hrana bogova”? Ovom drvetu je potrebno skoro godinu dana da bi dalo dovoljno kakaoa za proizvodnju samo 10 čokoladica od 60 grama. 

Gotovo da ne postoji osoba na svetu koja ne voli cokoladu....Za mene licno cokolada predstavlja merilo za ``slatko``.Ali,moram priznati da ne volim bas sve poslastice sa cokoladom....npr.nikako mi se ne slaze kikiriki kao dodatak cokoladi ili neke kombinacije sa vocem...Ali,to je vec stvar ukusa koja varira od osobe do osobe.

Zato ova cokoladna pita ispunjava sve moje kriterijume :)....Pravi se od samo 2 sastojka i nije vam potrebno nikakvo prethodno kulinarsko iskustvo....
Potrebno je:
-500g lisnatog testa
-200g Menaz cokolade *
-secer u prahu za posipanje


Lisnato testo,prethodno odmrzunto,ravnomerno razvuci.Cokoladu,celu tablu,staviti na sredinu testa i umotati ga sa svih strana.Vodite racuna da nemate nikakvih supljina,da vam cokolada ne bi iscurela.
Testo staviti u pleh oblozen papirom za pecenje i staviti u prethodno ugrejanu rernu na 200C.
Potrebno je oko 20 minuta ecenja,u zavisnosti od rerne.
Kada je peceno,izvaditi i posuti secerom u prahu.Seci na kocke kada se ohladi i uzivati u prelepom ukusu tople cokolade :)



*Mozete koristiti i bilo koju drugu mlecnu cokoladu,a i dodavati po zelji lesnike,orahe i sl.
Mojim sinovima i meni  se najvise dopala ova varijanta sa Menaz cokoladom,pa vam zato i kuckam ovaj recept.



                                                                          A sta vi radite kada ste ``Out of office``?
 

Коментари

Популарни постови