VOCNI KOLAC SA PISKOTAMA I PAVLAKOM





Kada mi moja drugarica Marijana kaze da objavim neki recept  za kolac koji se brzo I lako sprema,prva asocijacija mi je Vocni kolac 🍓🍊🍒🍍🍎🍌🍉sa piskotama I pavlakom. 

Ovo je kolac koji se brzo pravi,a jos brze pojede.Za ovaj kolac su vam potrebne namirnice koje su svima lako dostupne-piskote,pavlaka I voce.Voce mozete koristiti I sveze,iz zamrzivaca,kao I iz kompota.Pravila sam ga u raznim varijantama sa razlicitim vocem,I uvek je prelep.
Ukratko-nema greske sa ovim kolacem!👌

 Potrebno je:
-2x210g piskota
-4 case kisele pavlake 20%mm
-16 kasika kristal secera
-300g voca po zelji 🍓🍊🍒🍌🍎🍍(ja sam koristila visnje iz zamrzivaca i banane)🍒🍌 Kiselu pavlaku umutiti sa secerom-potrebno je da se razbiju kristali secera.Pavlaka je malo redja u ovom koraku,ali kada se ohladi bude bas kako treba.


Piskote poredjati na tacni pa naneti sloj pavlake,I preko poredjati voce.Na isti nacin sloziti jos jedan red,a zadnji red zavrsiti sa piskotama I pavlakom.
Dobro ohladiti,seci I sluziti.


Savet-Potrebno je nekoliko sati da piskote omeksaju-ukoliko kolac sluzite ranije onda piskote umacite (brzim pokretima) u mleko da bi omeksale.



                                                                             A,sta vi radite kada ste ''Out of office''?
 

Коментари

Популарни постови